Paintball

Paintball – kolorowa wojna na kulki wypełnione żelatyną to doskonały sposób na czynne spędzenie czasu wolnego, jak również możliwość integracji, budowania zespołu, doskonałej pełnej adrenaliny zabawy, w której biorą udział kobiety, mężczyźni oraz młodzież.

Gra odbywa się na naszym poligonie nieopodal Uniejowa. Teren jest zabezpieczony
6 metrową atestowaną siatką, co daje możliwość bezpiecznego obserwowania gry przez publiczność. Jako nieliczna z firm organizujących gry paintballowe w Polsce, posiadamy certyfikat jakości Polskiej Ligi Paintballowej. Zamawiając gry paintballowe u certyfikowanego organizatora możecie być Państwo pewni, iż w czasie ich trwania przestrzegane są wszystkie standardy bezpieczeństwa i jakości przewidziane przez Ligę. Dodatkowo firma Vattenball jest członkiem oraz założycielem grupy KEG (Kansus Event Group). Razem dysponujemy ponad 500 kompletami sprzętu do gry, namiotami bankietowymi z ławostołami dla 1000 osób, kilkoma polami Millennium Series z przenośnymi systemami ogrodzenia, oświetlenia, agregatami prądotwórczymi, nagłośnieniem oraz pozostałymi elementami zaplecza technicznego. Na terenie pola paintballowego znajduje się miejsce na ognisko oraz altany z ławkami i stołami. Jedna z nich wyposażona jest w  kominek, który przy gorszych warunkach atmosferycznych może służyć do ogrzania się bądź grillowania.

Nieograniczony czas gry. Koszt jest ustalony indywidualnie, przygotowujemy ofertę
w zależności od wielkości grup i potrzeb. W cenie: maska, umundurowanie, marker,
butla hp + doładowanie, kulki, instruktaż, prowadzenie potyczek, wejście na pole paintballowe.

Poniżej przedstawiam przykładowe scenariusze gry w paintball: 

  • DeathMatch - Najbardziej popularny scenariusz gry leśnej. Zdecydowana większość gier leśnych (scenariuszy) to modyfikacje i rozwinięcia tej właśnie gry. Tutaj gracze dzielą się na dwie drużyny. Każda z drużyn jest oznakowana. Zadaniem drużyn jest eliminacja wszystkich członków drużyny przeciwnej. Gra powinna być ograniczona czasowo. W momencie upłynięcia czasu zwycięża drużyna która wyeliminowała większą liczbę przeciwników.
  • Zasadzka - Jedna z ekip przygotowuje zasadzkę podczas gdy druga poszukuje ukrytej flagi
  • Ochrona Prezydenta - Ochrona Prezydenta - Grupa podzielona zostaje na 2 zespoły specjalne: Ochronę i Terrorystów. Spośród chętnych wyłania się uczestnika, który zostaje Prezydentem. Ochrona musi bezpiecznie dostarczyć Prezydenta w określone miejsce. Zadaniem Terrorystów jest rozbicie szeregów Ochrony i wzięcie Prezydenta w niewolę.
  • Bitwa pod Wellington - Dwie drużyny ustawiają się przodem do siebie w odległości ok. 50 metrów, po czym na komendy, odbezpiecz, cel, pal oddają po jednym strzale do gracza przeciwnej drużyny, który stoi naprzeciwko. Ponownie pada komenda zabezpiecz, krok lub trzy kroki na wprost marsz i analogicznie powtarzamy, 
aż osiągniemy odległość ok. 10 metrów. Scenariusz ma na celu uświadomić uczestnikom gry z jakiej odległości jest skuteczność strzału oraz jak boli strzał oddany ze zbyt małej odległości.
  • Akcja Ratunkowa - Udział biorą dwie drużyny. Gra polega na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny - jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (antyterroryści) odbija zakładnika. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić zakładnika to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. 
Do tego czasu terrorystom nie wolno strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany, jeżeli nietknięty powróci do swojej bazy.
  • Szturm - Gra toczy się w miejscu wybranym przez terrorystów. Terroryści okupują budynek, natomiast zadaniem spec grupy jest odbicie miejsca wybranego przez terrorystów. Gra kończy się jeżeli po upływie ustalonego czasu specgrupa nie opanuje miejsca lub jeśli uda się wyeliminować wszystkich członków jednej z drużyn.

Dysponujemy: 52 markerami Tippmann FT-12 Flip-Top (butle HP 48cl 3000psi, maski
z podwójnymi szybami).

Po zabawie istnieje możliwość zorganizowania ogniska / grilla / cateringu!